2013. augusztus 25., vasárnap

3. rész: A koncert avagy nem minden úgy sül el ahogy terveztük

4. rész: A fekete jel

Sziasztok! Tudom, későn jött a rész, és ezért nagyon nagyon bocsi, de suli meg minden :) Nem is húzom az időt itt van.
xx JaG

Justin szemszöge:


-Szia Justin! Hiányoztam?-gonoszkás mosoly volt az arcán. Soha nem láttam még így őt. Szemei vörösen izzottak. Dögölj meg Lil!

-Hello, Sel.-hangom hűvös volt. Régen mindig vidám voltam mellette, de most hogy embereket öl...-Nem akarsz vacsorázni? Mondjuk mókust vagy bambit?
-Hmm... Most hogy mondod tényleg megéheztem. Legyen mondjuk... Vörös-csajszi. Mit szólsz hozzá?-Ariana rémülten nézett rám. Nem tudtam mit tenni. Már láttam mire készül Selena. Először megigézi a lányt majd megöli. Lefagytam, egyszerűen nem tudtam mit tenni.
-Sel... Ne bántsd őt. Kérlek. Ne bántsd őt, megteszek bármit.-könyörögve nézett rám.
-Nem is rossz ajánlat. Meg is van! Állj át az én oldalamra. Hagyd ott a kis Ashley barátodat. Legyél velem.-Szemei vonzottak. Nem tudtam ellenállni. Gyönyörű jelenség. Az ajánlata nem volt rossz, mert nem bántja Arianat, és...valamiért jó lenne csatlakozni. Jézusom!! Mit mondana Ash. Verd már ki a fejedből Ashlyn-t, Bieber. Döntöttem.
-Rendben van.
-NEE!-síkított a vöröske.
-Gyere velem, Jus.-futva rohantam hozzá. Felkaptam és hívogató ajkaira vetettem magam. Viszlát, régi unalmas Justin! Hello, új laza és...rossz Justin! Az életem fenekestől fel fog fordulni, de csak az érdekelt, hogy újra Sellel lehessek.



















Tori szemszöge:


Kinyitottam a szemeim. Látásom homályos volt, de egy idő után minden kitisztult. Nem emlékeztem semmire. Hol vagyok és kik ezek? Egy fiú nyújtotta a kezét felém, amit vonakodva bár, de elfogadtam, mert nem tudtam mit tenni. Egész helyes volt... De nem az én esetem. Fekete haj, sárgásan izzó szemek. Farkas. Rajta kívül még 4 fiú volt ott, és egy lány feküdt egy ágyon. Ránéztem a lányra. Elkerekedtek a szemeim.

-ÚRAMISTEN! Ashley!! Mit csináltatok vele, ti rohadékok.-erre a kitörésemre egy göndör hajú fiú fordult felém, mire és lendületből arcon csaptam. A hideg bőrének érintésétől, mindenre emlékezni kezdtem... A koncerttől kezdve, a..vámpírszagig. Mélyen belszagoltam a levegőbe. Nem éreztem semmi furcsát.
-Vámpírok.-sziszegtem.-Mit csináltatok Ash-sel, és miért nem érzem a szagotokat?-Niall-höz fordultam.-Vérfarkas vagy. Tudom.-majd a feketéhez.-Te is. Épp ezért nem értem HOGY MIÉRT VÉDITEK EZEKET A VÁMPÍROKAT??!!-mert nem igazán látszott pl. Niall-ön hogy mondjuk meg akarná ölni őket, mert miattuk ájult el a húga. Ashlynnek mindig is érzékeny szaglása volt.
-Nyogodj, meg.-szólt hozzám Niall, mire én szikrázó szemekkel néztem vissza rá.-Azért nem érzed a szagukat, mert egy különleges oldatot vettek be, miután ti elájultatok, hogy nem érzitek az illatukat...
-Szagukat!
-Jólvan, akkor szagukat.. Igen farkas vagyok, ahogy Zayn is. Liam, Harry és Louis pedig...
-Vámpírok.-szinte köptem a szavakat. Hogy lehet ez? Farkas-Vérszopó barátság nem létezik!
-Igen. És hidd, el meg tudják védeni magukat. -heves bólogatásba kezdtek a vámpírfiúk.
-Jó. De mivan Ash-el? Miért nem ébredt még fel?
- Egy farkas ilyenkorra már fel szokott ébredni, ezért megvizsgáltuk és.. Rajta van a fekete jel.-megcsuklott a hangja, mikkor ezeket a szavakat kimondta, és könny szökött a szemébe. Nekem szintén itt törött el a mécses. 


-Nem voltatok mostanában sötét teremtmény közelében?-kérdezte a szöszi.
-Ne... Várj csak. JUSTIN! Ő Ashlyn egyik legjobb barátja...
-Bieber? -düh volt a hangjában.-Ő egy sötét angyal, hogy lehet Ash ennyire felelőtlen! Szóba se állhattatok volna vele!
-Figyeljetek!-szólt Zayn mi pedig oda kaptuk a fejünket.

2 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon nagyon jóóóó lett:)) iiiiimádlak♥
    de, nem lehetnének hosszabb részek? csak mert nem hozod olyan gyakran és akkor írhatnál többet:)
    kövit!!!!*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii :) én is téged cupcake <3 meglátom mit tehetek *nemlétezőszakállsimogatás* :DD
      sietek :))

      Törlés