2013. augusztus 20., kedd

2. rész: Bieber bácsi megment

2. rész: Bieber bácsi megment

-Justin?-A sötét angyalok, mikor átváltoznak, általában gonoszak. Justin nem akart az lenni ami, ezért rettenetes fájdalmakon ment keresztül. Pár órát kell így kibírnia, és utána sokkal nyugodtabb lesz. 
-Ash, menj el, nem akarlak bántani.
-J, bízom benned. Nem hagylak egyedül.
-Ashlyn, kérlek... NEM BÍROM!
-Shh.. Justin. Emlékezz ki vagy, és hogy mi akarsz lenni. Tudom, hogy nem bántassz.
-ÁÁÁ!!!
-Ne félj, itt vagyok. Segítek. Nem vagy egyedül.
-Ash. Jól vagyok, de most... ÁÁÁÁ-szörnyű volt nézni, hogy Justin min megy keresztül. Megszakadt a szívem.-menj el, egyedül szeretnék lenni.
-Vigyázz magadra, Justin.


Justin szemszöge:

Miután Ash elment, jobban éreztem magam. Nem akartam bántani, azt a lányt aki mindenben segít nekem. Viszont van az a másik lány, akit nagyon szerettem. Á, ne megint sírok. Szuper már csak ez hiányzott. Mintha hallottam volna valamit. Á biztos csak képzelődöm. De nem, megint hallottam. Remélem nem egy vadász. Jobb lesz ha visszahúzom a szárnyaim. Már ha összejön..
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá!
Nem megy. És most tuti észrevett az a valaki aki itt van.
-Jól vagy?-felkaptam a fejem. Ez tuti nem egy vadász. Ahhoz túl kedves a hangja. Egy lány. Állj, lehet, hogy mégis vadász, csak igen jól álcázza magát.
-Ki vagy te-kérdeztem ingerülten szegénytől. Biztos megijesztettem. Kissé összerezzent.
-Ugye nem NEKI dolgozol? Kérlek ne bánts, vagy vigyél ODA!
-Ki az a NEKI, és hol van az az oda?
-Semmi, semmi. Jézusom, te Justin Bieber vagy?
-Igen.-'mosoly'- És teee...
-A nevem Ariana Grande. Nézd visszahúzódtak a szárnyaid.-Jé, tényleg. Mikre nem képes ez a csaj.
-Honnan tudod, hogy mi vagyok? És mér nem félsz tőlem?
-Látom, ahogy a rajongóiddal bánsz, nem vagy egy 'mindjártmegöllekmuhahahaa' típus.
-Khm.. köszi. Na és hogy mi vagyok?-hű először hozott zavarba egy lány. Tetszik nekem ez az Ariana.
-Sok lénnyel volt már dolgom.-elsötétült az arca. Szegény, vajon min ment keresztül? Bármitől is fél, én megvédem.-És nem épp a kedves fajtából.
-Ne félj, Bieber bácsi megment.
-Hihihi-Milyen édesen nevet. Azt hiszem beleszerettem. Sel? Azt hiszem, hogy ő már nem is érdekel... Jézusom, hogy mondhattam ilyet. Én Selenát szeretem. A világ legaranyosabb csajsziját. 
-Sajnálom nekem mennem kell.-Elfutottam. Most mit gondolhat rólam?! Egy szörny vagyok.

Ashlyn szemszöge:

MÁSNAP DÉLUTÁN

-Tori. Azt hiszem, hogy félek.-furcsa érzés volt ezt kimondani. Még sose féltem semmitől 1812 óta
-Wow! Ezt is megértük. Ashlyn Horan fél valamitől. Na mesélj kis csaj mi a para?
-Niall...
-Jajj, te lány tudod, hogy mennyire imád. Örülni fog neked.
-Igen.-biztattam magam, pedig nagyon bizonytalan voltam. 50 év rettenetesen sok idő.-de..
-Nincs semmi de. Készülődjünk!
Felmentem a szobámba sminkelni, és átöltözni. A sminkem: Fekete spirál, füstös szemhéj és vörös szájfény. Ruha fel. És indulhat a banzáj. Már csak Justin hiányzik.
-Ash?-na az emlegetett szamár.
-Justin, szia! Az ablakon át jöttél?
-Nem Victoria engedett be. Rég láttam.
-Oh, értem. Jobban vagy?
-Igen. Amúgy hová is megyünk ma?
-One Direction-koncert.
-Öhm...oks.
-Nem kell jönnöd ha nem akarsz. Csak reméltem be tudsz juttatni.
-Mit meg nem teszek én érted...

2 megjegyzés:

  1. Áááá. Ahogy D mondaná: It's fantastico.:DD Justin annyira aranyos #imádomabratyókám<3*-* Ééés #TeamJelena!<3 gyorsan kövit!!:)<3

    VálaszTörlés