2013. augusztus 20., kedd

1. rész: One Direction? Azok meg kik?

1. rész: One Direction? Azok meg kik?

2013

-Ashlyn!!!!!!!!!!

-Jézus, Tori. Mi történt? Baj van? - Ha a legjobb barátnőm kiabál, és a teljes nevemen szólít, az csak rosszat jelenthet...vagy...a legjobbat. Ez változó :DD
-Még hogy baj! Sose örültem még ennyire semminek. Képzeld van...-Utálom ha húzzák az agyamat. Kikészülök tőle.
-Nyögd már ki vagy esküszöm beléd szúrok egy ezüstvillát.- Igen. Tori vérfarkas volt. Épp úgy mint én. Tisztán emlékszem 1812-re. A végzetes éjre. Amikor én és a bátyám meghaltunk. Egy farkas támadt ránk. De nem egy átlagos. Egy VÉRFARKAS. A vőlegényemmel James Brown-nal elmentünk sétálni egy tisztásra. A bátyám Niall Horan, utánunk jött. Ott történt a tisztás közepén. Kb. 3 nappal később keltem fel. Niall már ébren volt. Szemei sárgán izzottak. A helyi boszorkánytól, Ginonától megtudtunk rengeteg dolgot a fajtánkról. Bármikor át tudunk változni, és az egyáltalán nem fájdalmas, mint a hiedelmekben. Örökké élünk. Halhatatlanok vagyunk. Sebeink gyorsan gyógyulnak, és csak az ezüst öl meg minket. A bátyámról már vagy 50 éve nem hallottam, a háborúban elvesztettük egymást.
-Jólvan na, nyugi csajszi - kacsintott rám mire én csak a szememet forgattam.- Van két jegyem a következő One Direction koncertre!!! Hát nem isteni.
-One Direction? Azok meg kik?
-Ne mondd hogy nem tudod. A világ öt legszexibb és legelbűvölőbb pasija, akiknek ráadásul angyali hangjuk van. Zayn Malik, Liam Payne, Louis Tomlinson, Harry Styles és Niall Horan!- Hogy mi???Az én bátyám? Tori nem tudja, hogy Niall a rokonom, mivel én nevet változtattam. Horan->White-ra. Nem gondoltam volna, hogy valaha még újra láthatom Niall-t. 50 év, nagyon hosszú idő...
-Egy angyal vagy, Tori esküszöm. Egy csodálatos, farkasbőrbe bújt angyal.-Erre Tori felnevetett. Nem szokott hozzá, hogy dicsérem, mert én mindig csak gondolatban alkotok véleményt. Persze ha valaki bánt engem,akár szóban akár fizikailag, vagy azt akit szeretek, akkor az vigyázzon magára, mert cafatokra szaggatom.
-Tudom-vigyorgott rám.
-Mikor lesz?
-Hát...ööö...
-Nyögd már ki Vicky.
-Holnap...
-Mi?? És csak most szólsz? Akkor ma vadásznom is kell.
-Bocsi, de csak ma sikerült jegyet szereznem, és hát elég hátulra szól.
-Hová?
-Utolsó sor...
-Hhhh... Mindegy. Gondolom nem VIP jegy.
-Nem
-OK. Majd megoldom valahogy.
-Mit?-El is felejtettem hogy itt van.
-Semmi-semmi. Csak ma vadászni akartam, de akkor majd holnap. Ma beérem a popcornal.
-OK. Tudod mit? Mennyünk el ruhát venni.
Gyűlöltem vásárolni, de hát egy normális ruhám se volt amit felvehetnék egy ilyen koncertre. Beleegyeztem hát, amit egy bólintással jeleztem. 
'Induljunk hát a halálomba'-és még sok ilyen magasröptű gondolat cikázott a fejemben.

-------------------------------

1 óra múlva a Plazában
------------------------------

-Ezt el is felejthetjük!!!-egy pink ruhát próbáltam épp fel.



-Okés, Ash. Ha neked nem jön be akkor felveszem én.-komolyan mondom néha kiráz a hideg Tori ízlésétől.
-Nekem a sötét jobban bejön.
-Jó akkor te vegyed meg azt.
-Úgy tervezem. De előbb felpróbálom.


-Ash, ez csodás.
-Köszike. Na menjünk már!


----------------------
Este az erdőben
----------------------

-Most már változzunk át-imádtam átváltozni. Akkor éreztem csak igazán, hogy ki vagyok én. Szabad, erős és bátor. Viszont figyelnem kellett, nehogy ember közelébe menjek mert nem tudnám türtőztetni magam. 

-Mi lesz a vacsi?
-Bambi vagy barna maci.
Sose akartam embert ölni, de már megtettem párszor sajnos. Gyűlölöm is a lényemet ezért. Inkább a 'vega' kaja. 

Néhány óra múlva immár teli hassal mentünk haza. Felmentem a szobámba, ahol kellemes meglepetés várt rám. Egy régi ismerősünk volt ott. Justin. 
-JUSTIN!



-Ash, szia!
-Jézusom, úgy hiányoztál!-kaptam tőle egy tipikus Justin-Ashlyn ölelést, ami felkap-megpörget kompozíció.
-Te is nekem, kiscsaj?
-Hát Sel?-érdeklődtem JB barátnője felől, aki az egyik legjobb barátnőm volt. Persze csak Vic után. Észrevettem, hogy Jus lehajtja a fejét. Az arcom erre elkomorodott-Mesélj.
-Lil... Át...át...
-Nee... Én mondtam, hogy ne barátkozz vérszívókkal. Na gyere ide.
-Selena eltűnt. Biztos nem tudja, hogy mit tegyen. Eltűnt, és én nem lehetek vele Lil miatt!-Justin egyre idegesebb lett.
-Héhéhé. Nyugi, gyere ki az erdőbe, és ott elmondhatod, anélkül, hogy összetörnéd a berendezést. 
-Oké.

----------------
Az erdőben
----------------

-Itt vagyunk, Ju.

-Köszi Ash, na szóval...

-------------------

Fél óra múlva
-------------------

-És aztán elment. ASH! ÉN EZT NEM BÍROM!! 

-Add ki magadból, előttem ne szégyeld.
-Sajnálom.-és könnyes szemmel, átváltozott...



...sötét angyallá.

2 megjegyzés: